fredag, maj 15, 2009

Vilken superbra dag det blidde av det. Kom hem från jobbet och _bestämde_ mig för att inte vara en sur mamma, nej en rolig mamma skulle jag vara. Petade i mig lite yogga och müsli och började arbetet med att vara rolig. Och vi hade kul, vi var ute nån timme, i lekparken och hemma på gräset. Jag har gungat, jag minns inte när jag gungade senast, och rumpan fastnade inte ;)! Sen slussade jag in alla små pojkar och stack ut på stavprommis, har även cyklat men jag skippade styrkan ikväll. Hade tacos på bordet 20:00, till Talang. Sen somnade barnen ett efter ett, i min famn somnade storbusen själv, Fillemannen, hopplösingen, vi gosade en stund och han somnade. Nu ska jag sitta här och bara mysa för mig själv. Har iofs en film att se om jag vill/orkar, vi får se. Tobbe var på skithumör men det visade sig att det saknades lite mat i den magen och nån panodil då han är förkyld, nu sitter han och lallar vid sin dator på ett mycket bättre humör :)!

Inga kommentarer: