måndag, maj 11, 2009

Klarat av alla delarna av träningen, jag är så bäst! Även hunnit få in en hel del böcker i bokhyllan igen och annat småfix i rummet. Men har som vanligt inte inspiration i mitt eget rum, märkligt. Bra dag på jobbet, jag har känt mig så glad! En känsla jag tänker ta tag i och hålla kvar, hårt!!! I morgon fyller min lilla mor 60 år, så ringa henne på morgonen blir det. Och efter jobbet ska jag ut och äta med en kompis, inte på något exklusivt ställe, Kista duger bra för oss. Bara man kan babbla i timmar! Det blir nog inte så svårt att hålla kvar gladkänslan i morgon också :)!

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Kista är så bra, för det finns så mycket att välja på.

Så, du får nog ha kvar gladkänslan ett tag till :).

Mamma J sa...

Nu har jag läst ikapp lite också - och åååh, vad du är på G! Målar, tränar, åker tunnelbana och gör smarriga luncher! Ja, banne mig - en annan som bara varit ute på galej och legat halvt bakis får ju skämmas! ;-)