onsdag, maj 27, 2009

Å så kör vi det obligatoriska träningsinlägget, för idag är jag på igen. Tänk att kunna välja mellan att stava eller springa och välja att springa. Det flyter, det är lätt, det går inte snabbt, men det känns jättebra. Benen orkar, andningen orkar, jobbar med armarna och rak i ryggen, allt funkar!!! Det enda som är segt är vikten, händer inget. Eller jag går ju upp då..., äter jag för mycket igen, jag har ju tagit bort allt onyttigt förutom på helgen, äter en portion, försöker hålla nere kolhydraterna, dricker inget med socker i, ingen öl längre som jag annars gillar att ta till mat, frukost, lunch och middag pillar jag i mig, jajaja, suckar!!!

Härlig ledig dag, skönt väder, griniga ungar som nu äntligen sover, shoppingen blev en snygg ring för ett presentkort som legat ett tag. Nu ska jag sova.

1 kommentar:

Mamma J sa...

Du går upp av den enkla anledningen att muskler väger mer än fett. Så, du håller alltså på att bli mer och mer musklig och därför är vägandet inte riktigt rättvist.

Heja heja heja dig!!!