söndag, maj 24, 2009

Träning idag, sprang, med betydligt lättare steg, det händer något! Cyklade dubbelpass på motionscykeln, glömde tiden och läste en bok så det bara rullade på. Styrka! Vad jag är bäst! Har tyvärr gått upp i vikt, suck. Funderar på att inför lite lchf på nytt förutom att ta bort allt onyttigt. Vet inte om jag är motiverad. Är dock motiverad att fortsätta träningen, har imorgon tränat i hela tre hela veckor. Tänkte att jag ska hålla på i samma tempo om det går fram till semestern i alla fall.

Rummet är färdigmålat, kände att jag inte kan gå till jobbet imorgon om jag inte har det klart då jag nog nämnde något om målning i fredags. Ett bra sätt att få saker gjorda. Jobbet imorgon blir nog lugnt..., positiva tankar och fortsatt utövning av "tankeläsning" *asg*!

Inga kommentarer: