lördag, maj 16, 2009

Tobbe förbereder kvällsmaten (eller dagens enda mål för mig). Liite kallt ute men solen kämpar på. Jag har suttit på balkongen och läst säkert en timme idag, vilket gör att jag har desto mer att göra i morgon, men en joggingtur i morgonbitti ska nog hinnas med.
Det där med att matcha har alltid legat mig varmt om hjärtat ;). Här byter vi nagellack när vi byter dryck...
Tobbe och jag åt grönsaksspett, och kött- och korvspett. Med lite potatisklyftor till. Barnen fick grillade burgare med bröd och ketchup, slukade allt.
Mums med hamburgare vid tv:n. Skippar schlagerfestivalen, men jag såg Malena och sexigare får man nog leta efter.

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Sexig....bhaaaa!!
Jag hörde någon kommentator sa hon såg ut som en gammal hora.
Inte så snällt.
Tycker inte hon ser bra ut.