onsdag, maj 06, 2009

Idag har det hänt något nästan historiskt, jag har klippt topparna. Detta händer kanske en gång var tredje år eller så. Vilket självklart är synd eftersom håret ser bra mycket roligare ut nu! Och eftersom jag då borde ha en jätteklippbudget till godo så köpte jag en flaska frisören rekommenderade, eller typ, ja jag tar vad som helst hämta nått...
Ett par tygskor halkade ner i en påse också, med lite färg på. Bättre än alla svarta skor. Jag kanske rent av börjar bli som alla andra, det är nämligen andra gången på två månader jag köper skor. Händer i normala fall också en gång på ca tre år...
Titta va det ser blankt och fint ut :)!




1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Ha, ha, undrar om det var samma dag som jag klippte mina, händer väääldigt sällan med, vet inte ens senaste gången.