onsdag, maj 27, 2009

Igår var jag seg när jag kom hem från jobbet, kände verkligen inte för att röra på mig. Det här var första riktigt jobbiga dagen sen jag började. Det blev en stavprommis och inget mer. Det regnade och var inte kul alls. Nya tag idag, ska försöka komma ut och springa framåt kvällen.

Annars ledig dag idag. Inte så hemskt många veckor kvar till semestern, nerräkning... Ska ta mig iväg till Stinsen och se om jag hittar nått läckert att ha på väggen i mitt rum, typ ord eller så på Panduro. Betala räkningar, fixa lite med FK osv, dagen kommer springa iväg.

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Vad duktig du är med att träna.
Äter du nyttigt också?
Jeff håller på att gå ner i vikt.
Han tränar nästan varje dag och äter mycket bättre,
inte mycket onyttigt nu för tiden.
Han har gått ner från strax över 100 kg till 89 kg sen i mitten på januari.
Han vill ner 10 kilo till.

Nenny sa...

Oj då det var duktigt av honom, jag skulle väl inte känna igen honom! Jag har tagit bort massa onyttigt som jag ätit förut, men jag går inte ner, snarare upp... suck!