onsdag, maj 06, 2009

Himmel och pannkaka, jag har varit ute och töntstavat, jag menar tantstavat, eller, ja du fattar. Jag har gått en promenad med stavar!!! Och Det Var Jobbigt! Thillan fick lova att ta över stavarna om jag kände mig för pinsam, men det gick bra hela vägen. Ja jag vet, jag tycker sånt är pinsamt, grymt pinsamt... Efter stavandet tog jag motionscykeln och sist styrka, lite mör nu. Men det är så underbart skönt att orka. Nu är det ju nästan en vana, två gånger måste ju vara en vana som en vis kvinna sa i helgen!

Pissur på mina små killar är jag också. Iofs så vet jag att den ena är hjärnan bakom alltihop men så länge jag inte är säker är jag sur på båda. Hotade med att det inte blir kalas i helgen som de är bjudna på. Vad det gjort, bara det vanliga! Tömt två schampo, en balsam och en nästan ny inpackning. Det blir jävligt dyrt om de ska hålla på så här vecka efter vecka. Och i dag höll fadren koll på dem och flyttade upp allt. Vad de gjorde, jo rev hela ställningen...

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Jisses vilka busungar.
Jag hade blivit galen...

Min kusin går stavgång, det ska visst bränna mycket kalorier, mera än en snabb promenad.