fredag, maj 22, 2009

Behöver jag skriva att jag tränat ikväll, nej det vet alla ändå. Och det blir nog springa i morgonbitti. Jobbet idag var lugnt. Humöret har varit på topp och jag har börjat utföra övningarna i boken. Hoppas jag gör det diskret nog annars kan det nog se konstigt ut när man börjar härma folk. Idag har jag gjort som andra, ska snart testa att få andra att göra som mig! Jag är helt fascinerad av kroppsspråk och påverkan. Försökte titta folk i ögonen för att se hur deras pupiller påverkas när de ser mig, svårare *asg*, men helt klart ett intressant experiment för att se reaktioner. Läs boken om du är intresserad av tankeläsning. Nu har jag tjatat så mycket om den så nu har nog budskapet om att den är bra gått fram. Det som var riktigt svårt var att hålla intresset hos mig själv när jag var totalt ointresserad av det den framför mig sa. När man träffar så mycket människor som jag gör under en dag kan ju inte allt alla säger vara skitkul så då är det bara att bita ihop och fokusera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kollega! Hur går det med tankeläsningen, såg du nåt intressant i mina pupiller igår? Det är inte utan att man blir lite nyfiken på den där boken... =) Och HUR går det med "rummet"? /Sanna

Nenny sa...

Nej jag kollade aldrig dina pupiller, jag försökte mer härma ditt kroppsspråk. Du kan ju vara snäll och följa mina rörelser nästa gång vi ses så jag tror att jag har hajjat hur det funkar :)! mummelmummel, vilket rum, fattar inget *skakar på huvudet och håller händerna för öronen*!