torsdag, maj 28, 2009

Hittade denna och tyckte den var så underbart ytlig så jag bara måste svara:

SKOR: Gillar typ gympadojjor och tygskor
SNEAKERS: nej
JEANS: har ett gäng blå och går i princip alltid i jeans när jag är hemma, på jobbet mest svarta byxor
T-SHIRT: kallar det hellre top :)
UNDERKLÄDER: svarta eller vita string, tycker inte om trosor alls egentligen men något måste man väl nästan ha så string är under-bart(hehehe nu försökte jag vara vitsig där), behå svart eller vit, dock problem att få tag i min storlek om man inte vill betala en halv förmögenhet
VÄSKA: just nu en rosa tygväska från La Redoute, men jag skulle vilja ha något annat
PLÅNBOK: typ rödbrun, skinn
SOLGLASÖGON: ett par svarta köpta på nån stor kedja som säljer mat också, en blågul kedja, kommer inte ihåg vad den heter, inte så njöd med dem men jag spejjar efter nya
KLOCKA: never ever, jag tittar på solen och chansar på att jag kommer i tid
SMYCKEN: alltid, halsband, silverringar och örhängen
TV: House, Talang och det som går när jag cyklar på kvällen
MOBILTELEFON: Sony Ericsson
MP3: en rosa ipod
DATOR:ja?!
SMINK: ögonskugga MAC, rouge, puder, mascara
ANSIKTSKRÄM: nattkräm på natten och dagkräm på dagen, just nu Apotekets
DEODERANT: testar en ny doft just nu, me like, nån grön, alltid samma märke som jag inte minns vad det heter
TANDKRÄM: just nu är det nog Vademecum(heter den så?)
SCHAMPO/BALSAM: nivea, gliss
TVÅL: har även här en favorit, den gula flaskan av ett märke som jag absolut inte kan minnas
PARFYM: just nu In2Uher, vill gärna få Mexx Nice i födelsedagspresent eller Miracle
MINERALVATTEN: Loka Päron varje dag till lunchen, gillar alla smaksatta vatten men helst inte Ramlösa
VIN: ja tack
DRINK: vet egentligen inte vad jag tycker om drinkar, har liksom aldrig druckit någon, varken hemma eller ute, jag väljer vin eller öl, gärna en stor stark!
BRÖD: Pågens subs
MAT: det är gott, nästan alltid, men jobbigt att tillaga om inte inspirationen infaller
GLASS: jodå
GODIS: Jag Vill Ha Brända Mandlar Nu!!!
SÄNG: är bra när man är trött, har man sömnproblem kan den bli lite ångest, tur det finns annat man kan göra i sängen ;)
LAKAN: svart/vita och gärna lite tjockare material, ska kännas lyxigt
FRISÖRSALONG:va?
DAGSTIDNING: DN såklart
MAGASIN: har gillat de två nummer av nya Amelia som kommit precis och Allt om mat, inredningstidningar i mängder, prenumererar på alldeles för många och avslutar efter ett par nummer men så ringer de och erbjuder mig något och jag tackar ja...

Så kopiera och svara, jag vill läsa!

Inga kommentarer: