lördag, maj 02, 2009

Mälargården heter stället vi var på igår. Ligger en bit från Bro så det var lätt att hitta dit.
Vitsippor
Strålande solsken, varmt, vindstilla, en stinkande äcklig insjö, kan det bli bättre?! Ja, lägg till en brygga och massa dricka!
Träd
Arbetskamrat, en galen sådan. Har ingen aning om hur hon reagerar på att se sin bild här...
Dagens lunch, viktväktarlax. Den har legat så länge i frysen nu så jag kände att det var dags att jag förbarmade mig över den. Och om en liten stund ska jag äta LCHF-tacogratäng.
Dagens handling, ost, godis, gräddfil, tomater...
Och en närbild på favvogodiset just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag känner mig hedrad som föräras med ett alldeles eget foto i din blogg! Hoppas du har det bra uppe på lådan, ses på måndag! /Sanna

P.S. Brända mandlar ÄR oemotståndliga.