lördag, maj 23, 2009

Jag skriver ju egentligen bara om hur jobbiga mina barn är, kanske ska skriva att de inte är så jobbiga hela tiden. Idag har ordet kär varit väldigt poppis här hemma. Pappa är kär i mamma och mamma ska pussa pappa. Simon är absolut inte kär i någon men Thillan kanske är kär i någon. Felix rusar iväg och hämtar ett kort där mamma pussar pappa och alla barnen jublar! Mysiga sköna stunder med familjen. Jag och barnen har varit en tur till Stinsen, thillan köpte nya örhängen. Har fortfarande inte kommit iväg ut, men har ätit massa chokladglass. Får bli ett dubbelpass på motionscykeln istället. Tobbe är inte hemma så jag kan inte smita iväg ut. Mitt rum står ff orört... Inga brända mandlar idag! Nu kom simon upp och bad mig gå ner och bygga tält åt dem, det får jag ju göra.

1 kommentar:

Pia sa...

Ja, men är ju ofta så där.. när barnen gjort något tokigt då skriver man om det.. När de uppför sig som de ska, ja.. då är allt så bra så man kommer inte ens på att skriva om det!!! ;o)

Ang migränen: har inte testat de för jäkligt dyra pillren än(tack o lov).. Jag blir ljus- och ljudkänslig, höger öga känns stort som ett ägg och iom mina nackproblem så domnar även höger sida av ansiktet.. Blää!!