tisdag, maj 19, 2009

Fairytale går på repeat, får väl se om jag blir utsparkad snart :).

Igår var dagen i ett ord något med blä, idag började dagen så efter en riktigt usel natt, vaknade 01:45 och somnade inte om därefter, gick upp 6. Men det funkar ändå rätt bra om man inte hetsar upp sig utan tänker sig att man vilar för att man ligger ner, försöka få tankarna att inte vandra för mycket! Pratade av mig lite med en på jobbet direkt i morse och sen vände bläet till det bättre allt eftersom dagen gick. Höjde blicken och såg andra runt ikring mig, det funkar när man går för mycket in på sitt eget mående. Jag misstänker att det har något med Levaxinet att göra att jag känner mig som jag gör. Vad tror doktorn om det? Vid lunch och därefter var jag återigen mitt vanliga lite positivare jag. No problemo!

2 kommentarer:

tommy sa...

Är det jag som är doktorn?
Levaxin kan göra en otrolig skillnad i livskvalitet/ork/energi... etc.
Jätteroligt att läsa Din blog... Fick napp på den genom min yngsta dotter som bloggar med MamaR... etc.etc..
Din Blog är OTROLIGT rolig/intressant att följa!

Mamma J sa...

Otroligt mycket kan man vända med den egna viljan/inställningen.

Om den inte räcker till, så hjälper kanske Levaxinet lite på traven - men utan din egen inställning, så kommer du nog ingen vart ändå. Så, jag tror på DIG :).