fredag, maj 29, 2009

Vad ska jag skriva om ikväll då? Har jobbat sista dagen i kassa/kundtjänstrollen på mitt kontor i dag. From måndag har vi bara kassa på ett ställe och stora kontoret blir bara rådgivningskontor. Har haft samtal med kontorschefen, lära-känna-samtal, då hon är rätt ny. Vad jag tycker om allt detta då? Another day, another time, inget jag skriver om i min blogg. Mitt jobb lämnas utanför denna! Kom hem från jobbet och gav mig ut och sprang direkt, sen var det dusch, njuta i solen med bok medans barnen lekte för fullt på gatan och därefter obligatorisk Talang och tacos. Nu sover alla barn och snart jag med.

Förresten, klägg är nån sorts flygande odjur som biter hårt, typ broms. Varning för dem främst på sommaren och stranden. Klegg är sånt där man har i håret. Viktig information, bra att veta!

Dagens mantra: Allt blir bara bättre för varje stund som går, jag själv, min omvärld och allt annat runtomkring. Det är bara träning och upprepning som krävs. Idag har jag varit super, tänk då imorgon!!!

1 kommentar:

Pia sa...

Ha en jätteskön lördag!! Kram!

Sv: Hahaha, jag ramlade verkligen rätt in där och blev intervjuad!! Det är konstigt, för seriöst så är jag verkligen ingen linslus!! :o)