torsdag, augusti 13, 2009

wiiiii, jag städar. Jag har kommit igång! Idag har jag fyllt en svart sopsäck med skräp och en med kläder till insamling. Lite småsaker har jag hittat som nog kan säljas. Och ett gäng med grejor som jag ska se om dagis är intresserade av.

Världens goaste katt, som jag lovat mig själv att jag inte skulle fästa mig vid, försvann idag. Hon var borta över en timme och vi letade och gav upp, letade igen och gav upp. Vi gick igenom om vi öppnat dörrar och vad vi gjort, minut för minut. Hittade tillslut kräket under trappan där hon sov i Nalle Puhs armar. Japp jag är förälskad i det lilla pyret. Hon har förhäxat oss alla. thilla har henne i sin famn säkert nittio procent av sin vakna tid.

Imorgon, kanske, Ikea...

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Blir det IKEA idag?

Har ätit kakan och tagit kort med.