fredag, augusti 14, 2009

Jag måste ju skriva lite om boken Hypnotisören av Kepler. Har läst den för ett tag sen och inte nämnt något om den. Jag tycker nog att alla som gillar lite småspännande deckare ska läsa den. Lite funderingar lämnar den dock, serien ska handla om polisen Linna har jag fattat det som men det är inte främst han vi lär känna i boken. Jag är betydligt mer nyfiken på hur det kommer gå för läkaren Bark, det är honom man kommer nära och får en relation till. Boken är enkelt skriven och man kan läsa den i ett rum fullt med lekande barn, ett stort plus när jag läser böcker :)! Inte lika bra som Theorins böcker men jag köper gärna nästa bok också till fullpris.

3 kommentarer:

Mamma J sa...

Tack för tipset!

Sanna sa...

Jag har börjat läsa Nattfåk nu, på din rekommendation, har några sidor kvar. Mycket spännande! Och nu har jag SEMESTER!!!! =)

Anonym sa...

Jag tycker att Hypnotisören var bättre - mer originell och mycket högre fart, men det är ju en smaksak.

Sigrid