lördag, augusti 29, 2009

Me, myself and I har hängt ihop idag. Skönt! Vaknade tidigt imorse och tyckte natten som vanligt varit för kort. Orkade inte stänga in katten igår kväll vilket ledde till att jag har haft kisse sovande på mig hela natten, när hon inte har lekt med mig vill säga. Ikväll åker hon in i rummet oavsett hur trött jag är. Men åter till första meningen, vädret var fint och trädgården vild så jag har spenderat x antal timmar med att klippa rensa och pyssla i den. Tydligen ett perfekt sätt att få egentid på då alla barnen bara vägrar gå ut. Så tobbe har kört dans med thilla och felix var med dem, simon har byggt lego inne och jag och kisse var ute och njöt av tystnaden, eller brummandet från häcksaxen som jag använder för att klippa gräset när det är för långt och gräsklipparen inte rår på det. Har även hunnit städa inne, laga gomat ikväll och pyssla kort för kalas nästa helg om någon kan komma. Återstår att göra idag, få in lite mer foton i album, har väl ca 6-700 bilder att klistra...

Inga kommentarer: