torsdag, augusti 06, 2009

Alltså jag vill inte vara tråkig eller så men vädret är lite för bra liksom. Hemmet förfaller och tvättberget växer av alla unkna läbbiga badhanddukar. Tur jag har en vecka semester kvar för jag har inte hunnit med Ikea, styla om mitt hem, förändra mitt liv och vinna ett par miljoner på lotto vilket var inplanerat den här semestern. Hur gör folk för att hinna ha semester på semestern, eller jag ska väl inte klaga som läst bok i en hel vecka hos mamma. Nu ska jag faktiskt ner och hitta något kallt att dricka, lite nötter och ta med mig en annan bok i sängen, det är tajm liksom. Thilla och misse sover och jag hoppas verkligen killarna kommit till ro vilket de inte hade för en kort liten stund sedan, nåja då sover de länge imorgon bitti...

2 kommentarer:

Sanann sa...

Det låter som en härlig semester tycker jag. Själv funderar jag på att gå och bada alt. tvätta lakan och handdukar... What to do, what to do...

S-A-N-N-A sa...

...kolla jag kan inte ens stava mitt namn.