onsdag, augusti 26, 2009

Två grabbar med sommarhår. Lite för långt och trassligt. Men jag tycker de är söta så jag kommer inte sätt saxen i det :)!
Fille är jättenöjd, han kom hem med den gula fleecen, men han fick inte den rosa mössan trots tjat. Simon tyckte det där med att köpa mössa var himla onödigt, han har ju massa mössor hemma ju!!! Men efter att ha hotat med indraget lördagsgodis gick han med på att jag fick köpa en mössa till honom också, jag vet fortfarande inte om jag är en vinnare eller förlorare i det här fallet. Återstår att se om han använder den i höst gissar jag.
Satt och redigerade över 300 bilder igår som tagits under våren och sommaren. Jag kunde konstatera en sak, Felix är alltid skitig runt munnen, på alla kort. Idag är det köttfärssås, ketchup och riskaka. Men bland alla dessa bilder är helt klart favvobilderna de där barnen är som skitigast och storskrattar!

3 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Tjusiga killar.
Jag ser du gör som jag, köper stora tröjor så dom kan ha dom ett tag. :)

boxtavskex sa...

Färgen på fleecen matchar färgen runt munnen =)

Nenny sa...

Jag drog till med storlek 110 den här gången :). Räcker i alla fall ett år. Och visst matchar färgen runt munnen färgen på fleecen, det gäller att se det positiva i allt!!!