söndag, mars 01, 2009

Nu har jag lyckats att nästan slutföra både Simons och Felix bebisalbum. Det som saknas är sånt som jag nog egentligen inte har svar på, som första tanden och när de sov en hel natt. Känner mig riktigt nöjd. Och jag har gjort varsitt album med foton från deras liv så här långt, hade massa fina foton liggande så det var bara att välja och vraka. Tänker köpa varsitt stort album också så jag kan sätta in alla förstoringar jag har gjort av dem. Roligare än att det bara ligger i en låda.

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Åååh, vad du är duktig!! Jag måste också... Det dåliga samvetet bara pockar och pockar och pockar...

Nenny sa...

Ja och det har det ju gjort ett tag nu. Känns så skönt att ha det gjort, nu åker alla gamla kom-i-håg lappar som låg överallt och jag kan börja från början med album till dem, om jag känner för det!