lördag, februari 28, 2009

Blev en tur till Stinsen idag med, när jag till slut hade masat mig ur tvsoffan och kommit in i duschen. Hittade en lång svart kofta på Lindex och ett par jeans jag gillade. Men jag köpte bara koftan och så köpte jag ett par jeans på HM som jag inte provade. Och hur smart på en skala är det? Preciiiis, jag får lämna tillbaka jeansen och se om jag orkar köpa de andra på Lindex istället...
Ikväll kommer det serveras lite tacos light, och jag skyller på barnen att det blir tacos varje vecka, hepp! Loka smultron, som att dricka sommar! Och vindruvor, smakade inte glassen igår så nu har jag mycket gott till kvällen också. Tre Pet Shop råkade hoppa ner i påsen, ja jag saknar Thillan. Jag minns en gång när jag var bortrest ett par dagar utan mamma och pappa och när jag kom hem låg en hel hög med presenter på mitt skrivbord. Jag blev så glad och jag tror Thillan kommer bli lika glad, har ju två böcker och ett par jeans till henne också.
Hittade inga perfekta album, men dessa blir nog bra. De kostade bara trettio kronor styck och har tjugo tjocka kartong sidor, iofs svarta men jag har pennor som biter på det med så för det priset så blir det en hit! Typ A5 i storlek, nu ska jag plocka fram massa foton och börja pyssla.


Inga kommentarer: