söndag, mars 29, 2009

På promenad i skogen. Försökte fota killarna brevid varandra men ville att de skulle se normala ut, inte hoppa och spexa och räcka ut tungan. Till sist utbrister mamman att se upp för trollen bakom er då jag trodde mig kunna få en fin bild, men detta blev resultatet.
Så här hittade jag Simon tittandes på tv i morse. Snacka om bekväm.
Och visst ser jag väl lite piggare ut idag. Den osminkade sanningen.
Här tänkte jag mig en fin bild på mig och Simon, men nej då, den där slipsen hänger tydligen alltid ut genom munnen nu för tiden.
Ute på promenaden idag fick barnen hoppa hur mycket de ville i vattenpölar, sånt tror jag skapar glada barn!
Och att leka med skitig snö tror jag skapar friska barn(eller nått)!
Stod en bra stund och nöjt av den inte så friska luften uppe på en vall brevid E4:an. Med vacker utsikt över vårt Coop. Nåja det var nog bättre luft i skogen där vi var innan.

2 kommentarer:

boxtavskex sa...

Ser lika fräsch ut som för 20år sen! Förstår inte vad du snackade om med ditt tidigare inlägg. Hade jag varit kille är du en MILF ;-)

p.s Va gullig oskullsfull du är som inte visste vad MILF var! Jag som är äldre än dig visste. Man lyssnar ju på radio =)

Nenny sa...

Tack för den, det var precis vad jag behövde höra. Synd bara att du inte är kille!

Jag lyssnar knappt på radio heller, det hinner man ju inte med tre barn, eller nått...