onsdag, mars 11, 2009

Kojbygge på g. De springer efter leksaker och stuvar in under sängarna. Oj vad stackars mamman kommer få städa sen...
Så här glad kan man se ut när man är inne i sin koja, en stund senare slår sig tyvärr samme pojk på sängen till höger och det blodar massor, sånt är livet för liten kille.
Här är konstruktören själv. Det är denna lille som drog igång hela kojbygget.
Dagens handling. Nu ska allt bara ta vägen någonstans också...
Påfyllning i fruktfatet. Ser inte så färgglatt och fint ut, men det ska nog smaka gott ändå :)!
Fått upp bokstäverna jag köpte från Panduro. Pryder sin plats fint på dessa ramar tycker jag.
Och dagens egobild *asg*. Ser faktiskt inte så trött ut som jag känner mig. Hittade väl en bra vinkel eller nått.

1 kommentar:

Mamma R sa...

Vad då sjuka? Jag tycker pojkarna ser och verkar väldigt piggelin om man ser på de fina bilderna!
Ibland undrar man vad de pratar om på dagis...