tisdag, mars 24, 2009

Hämtade på dagis och åkte direkt till Maxi för lite handling. Barnen fick vårskor och böcker och pennor. Behöver jag skriva att de gillade sina nya skor när två av tre barn sover med skorna i sängen i natt, de kunde inte riktigt fatta varför de inte fick ha dem på sig. Den tredje har hoppat ur sina samtidigt som bytte till nattlinne. Thillans skor går i silver/paljetter, jag hade älskat dem när jag var i hennes ålder. Först sa jag bestämt nej i affären men sen var det något som fick mig att ändra mig. Kanske de där silverskorna jag själv ägde i femman eller sexan...

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Maxi it is!

Jag hittade inget jag ville ha till barnen på Skopunkten nu sist. De är OK på gummistövlar, men de gympadojor jag köpte där till T förra säsongen gick sönder direkt :(. När jag sett dina/era fynd så är siktet inställt på Ica Maxi! Tack för tipset!

Nenny sa...

Och det var tag tre betala för två den här veckan på allt!