måndag, mars 30, 2009

Jaha, hur många sätter en röst på att jag lyckades ställa klockan rätt i morse? Nej men inte jag inte. Klockan ringer och jag stänger av och lägger mig ner för att njuta av sängvärmen i ytterligare 9 minuter, slumrar nästan till men så är det något som känns fel. Då kommer jag på att man antagligen måste ställa om en mobilklocka, den känner nog inte själv av att det blivit sommartid. Och jovisst så är det ju. Ute var det väldigt ljust och jag borde varit vaken en timme redan. Blev ett hastigt och lustigt byte av vem som skulle lämna och hämta.

Nu ska jag sova och så blir det ett nytt försök i morgon att komma upp i tid.

3 kommentarer:

Mamma J sa...

Det där är ett gissel, verkligen!

Du får kompensera i höst sedan :).

Mamma R sa...

Och då påminde jag ändå i min blogg ;-).
Hoppas morgondagen startar bättre!

Anna sa...

Usch det är verkligen inget kul att börja veckan med att försova sig. Eller att komma på att man inte har ställt om klockan. Hoppas att det gick bättre idag. Kram