lördag, mars 28, 2009

Försöker hitta tillbaka till livet, känner mig liksom sliten. Vad har hänt med den där Jenny som gick på lussevaka en vanlig sketen vardag och var på skolan pigg och fräsch dagen efter?
-Hallå är det någon som sett henne, hon var smal och snygg, perfekt hy och hade typ gult hår! Klädd i svarta jeans och säkert en flanellskjorta med minimalt linne med extrem urringning under.

Nu har tobbe tagit tjejerna till dansen och jag och killarna ska promenera till Coop för att köpa lördagsgodis och så måste vi ha en ny brevlåda.

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Jag har en liknande efterlysning. En period i livet var vi ute varje kväll utom söndagar och måndagar. Vi festade visserligen inte till det mer än fredag och lördag - men vi var banne mig på lokal varje kväll och röjde loss.

Och, varje morgon klev man upp och gick till jobbet. Jag jobbade då på fritids, så det var ju inget jobb man kunde "maska" på direkt. Utan skulle man öppna var det till att vara där, alert halv 7 på morgonen!

Jag undrar också vart den tjejen som orkade det tog vägen :)!

boxtavskex sa...

Samma här! Skulle ta det som en komplimang och var glad resten av dagen om någon kallade mig MILF =D
Nu för tiden kämpar man att somna kl.nio på kvällen.