lördag, februari 14, 2009

Simon ville fota min hand, så visst det fick han ju.
Jag fick som jag ville med ett underbart väder ute idag. Kallt och soligt. Här en liten man som inte vill gå ett steg till, fast det löste vi med lite mutor.

Felix fotar Simon som försöker smita ur bilden. Han hann inte...

Jag var med också!

Den här bilden är det nog Felix som fångat. Vilken himmel.

Och här är Simon fotograf, ljus...

Killarna är superduktiga med kameran. Och jag är så nöjd att jag köpte den här lilla smidiga saken till Thillan så man kan ha med sig den i fickan jämt.

På promenad i skogen.

Jag har börjat tjata att de inte får skratta när jag tar kort, resultat, två killar som ser in i kameran och ser jätteglada ut!

Fötter på is.

Simon fotar mamma och Felix, härligt ljus.

Simon tar kort på Felix som spexar framför kameran!

Inga kommentarer: