onsdag, februari 11, 2009

Jag skulle vara duktig och använda mig av det naturliga solljuset och ta ett vackert foto av min dotter, men jag vet inte vad som blev fel...
Här är samma dotters händer med nya slimet. Det gamla försvann hälften av efter att en liten bror lekt med det. Jag undrar fortfarande vart det tog vägen?!

Inte så stort kaos när jag kom ner i morse. Ett gäng bilar som parkerat i sängen kan man ju leva med när de inte är större än så här.

Min lunch idag, lax, sallad, tomat, gurka, svamp, fetaost, morötter och färsk basilika. Vatten till detta. Det smakade superbra, men jag måste säga att jag var väldigt skakis när jag väl åt, sockerbegäret gör sig påmint gissar jag på. Kollade på de där goda kanelnötterna jag köpte igår när jag var på Vinn idag, innehållsförteckningen började med ordet: socker, sen läste jag inte mer. Blundade och la ner fler i en påse som kostade 50 spänn, inte bara sånna då men...

Glada killars lunch, rester från igår, spagetti och köttfärssås.

Gömmer sig för mamma som är så hemsk, och så har de säkert hittat på något bus.

1 kommentar:

Mamma J sa...

Åh, vilken härlig lunchtallrik!!!

Jag skall genast gå och göra iordning en massa goda grönsaker till min matlåda till imorgon. Idag åt jag upp cocktailtomaterna medan jag värmde köttfärslimpan. Det såg för trist ut på tallriken sedan...