fredag, februari 06, 2009

Fredag igen, ännu en arbetsvecka till ända! Snart dags för sängen, imorgon kommer tjejerna hit och det är dans och på söndag kör vi handbollsmatcher. Helgen kommer med andra ord gå fort.

Har nog lyckats planera ihop lite egentid för mig i samband med sportlovet v 9, ser fram emot. Skönt också att barnen kan få lite ledigt även om vi jobbar. Hoppas planerna klaffar.

Väskan jag beställde från La Redoute kom igår, ska packa den imorgon och se om det blir bra, tror det. Och två tischor med tryck, jättefina, samt en tunika som tyvärr returneras och byts till mindre storlek, för den var snygg.

Jobbdagen gick snabbt, telefonmöte på morgonen, klarade av en kund på telefon innan lunch, därefter en tur till centrumkontoret för lunchbyte där och tillbaka för lunchbyte på säljbordet, efter det hade jag en kund bokad och sist en stund säljbord och packa ihop allt skit jag samlat på mig samt avsluta massa gammalt crap som låg. Ute har det snöat mest hela dagen och allt har smällt så fort det nått marken, vilket betyder att allt är dyngsurt, urk...

Inga kommentarer: