söndag, februari 15, 2009

Matmässigt har hela veckan gått jättebra. Fortfarande lite för mycket mat, men jag har inga problem att äta mycket grönt. Godissuget höll på att slå till igår, klart man måste få äta lördagsgodis när det är melodifestival och mys vid tv:n... Men jag stod emot och tog en söt och god banan istället. Keso med äpple och päron var också en höjdare och så blev det popcorn men det är jag nöjd med, annars hade det ju varit godis och det är ju sämre. Hade köpt två olika förpackningar med chokladhjärtan som var tänkta till lördagen, men de ligger kvar oöppnade!

Har fått iväg thillan till dagens handbollsmatcher och om en stund kommer alla tjejerna tillbaka hit för att bli serverade lunch. Rosa pannkakor har jag lovat dem. Och sen kommer nästa pappa och hämtar dem för match nummer två. Vad jag ska äta till lunch har jag inte hunnit fundera på, inte heller vad jag ska göra idag. Igår var det ju prommis, klädesurrensning och hyllan som var fokus på så jag får väl hitta på något liknande idag. Skulle verkligen vilja få lite ordning i mitt rum men så länge jag inte får med tobbe på mina planer är det liksom stopp. Han måste ta över ett par av mina bokhyllor nämligen.

Inga kommentarer: