tisdag, februari 10, 2009

Så var dagen nästan slut och matmässigt har det gått rätt bra idag med! Bra jobbat Jenny!!! Köpte lite nötter och tuggade i mig när sötsuget satte in, hittade nötter i kanel, mums. Annat som räddar dagen är Loka i 33cl flaskor med skruvkork, just nu citron. Kvällsmat blev mozzarella, tomat, salladslök, sallad och varmkorv i grovt korvbröd. Nästa steg att ta när jag väl jobbat bort det hemska godis, kakor, glass suget får bli att minska portionerna. Träningen får vänta till det blir promenadväder ute. Var ju och handlade på Coop och spanade in hyllan med pulverdieter, men nej, ingen fick följa med hem.

Känns som det redan är dags att gå och sova men jag tror det får bli tv:n en stund. Thillan sover, kanske ska gå till skolan imorgon. Vi andra är ju hemma så hon får göra som hon vill. Har en och annan viktig grej liggande på jobbet, men det får nog vänta till på torsdag. Hade ett tag funderingar på att åka förbi jobbet, fast det är roligare med en tur till Stinsen :)!

1 kommentar:

Mamma J sa...

Åh, jag har tänkt på sådant där vatten jag också. Det är gott! Men, en fråga: är det inte socker i det för att få den goda smaken? Jag jagar allt med socker just nu ;).