fredag, februari 13, 2009

Hoppas på sol och underbart ljus ute imorgon, vore kul att gå ut och fota lite. Dagen på jobbet har varit bra. Tog med mig Lufsen i väskan som beskyddare. Simons nalle, det är ju fredagen den 13:de idag.

Såg något på tv ikväll som handlade om ett påstått hemsökt hus där en ägare verkade ha mördat sin familj. En annan familj köpte huset men fick fly efter 28 dagar då det inte gick att stanna pga alla spökerier. I detta program pratade en "expert" om ett stadie i sömnen när man vakendrömmer. Man upplever det som att man blir fasthållen av något i sängen och inte kan röra sig, men man ser och upplever allt som sker ikring en. Detta känner jag igen, har skett vid ett eller två tillfällen. Sen fanns det ett annat spännande stadie också där man kunde se saker för att hjärnan spelar en ett spratt, jag lyssnade inte så noga, men det var också kopplat till när man sover. Är helt övertygad om att detta kommer hända mig när jag är ensam hemma någon gång. För är det nu verkligen så att det inte finns spöken så jag kan se dem på riktigt, nog faan kommer min hjärna då göra sitt bästa för att frammana dem ändå! Jag måste vara något av det mörkräddaste och ynkligaste som går i ett par skor.

Inga kommentarer: