lördag, januari 10, 2009

Tänk om jag kunde hålla mig till att dra igång ett projekt i taget, att det ska vara så jävla svårt att lära sig att jag är urkass på att slutföra saker. Just nu håller jag på och städar bort julen, fixar i killarnas rum, städar i förrådet, plockar ihop saker som ska till tippen, fotar barnvagn som ska säljas, tvättar , byter i sängar, dammsuger och torkar golv, och så har jag ett svagt minne att jag skulle sätta mig och dricka kaffe för två och en halv timme sedan, undra hur det gick med det... Nåja, på måndag när det är dags för jobb kanske jag kommit en bit på vägen, eller iallafall fått i mig kaffe :). Simon och jag har varit på Ikea idag, det var intressant. Men sängarna fanns inte och garderoben hittade jag inte och dörren till den var slut men jag kom hem med andra saker och fick bra rabatt på alltihop, sånt gillar jag!

1 kommentar:

Mamma R sa...

Men, men... så kan du ju inte skriva! Vad köpte ni för något skoj på IKEA? Berätta, snälla! Blir ju så nyfiken....