torsdag, januari 01, 2009

Idag vaknade vi tidigare än igår. Tur det, jag ska jobba imorgon och måste ta mig upp redan kl 7 eller så... så jag kanske kan somna i tid ikväll. När vi vaknade igår kanske man kan undra, vi sov hela högen till klockan var en bit över 11! Och hur motiverad att jobba imorgon är jag, nej just det! Och så ska vi till T-håla imorgon kväll, och åter på söndag. Så jag måste tvätta och packa och slå in sjuttielva paket till alla som fyllt år och fyller år, och ett par julklappar till sysslingar. Mer då, jo, vår värmepump slog ut hela elsystemet, varmvattenberedaren slutade funka och frågan var vart vi skulle börja felsöka. Tur Tobbe har mig som orkar felsöka. Konstaterade ju som sagt vart problemet låg, stängde av problemet och startade elementen, nu har vi varmvatten igen. Återstår bara att ringa någon som fixar eländet.

Inga kommentarer: