torsdag, januari 15, 2009

*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*
Skojigt, jag har fått en sån här tilldelad av Mamma J och den vill jag självklart dela med mig av till de mammabloggar jag läser, Glorf som har kommit igång ordentligt med bloggandet ;), Dr Rosie som berättar mycket intressant om läkarlivet samt visar fina bilder på mina barn och okej, sitt eget också :), Bokstavskexet måste också få en - tillbaka i Sverige och den tuffa verkligheten som småbarnsförälder!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till awarden!! :o)

Och tack för dina fina ord på min blogg. Har haft fler upplevelser o kontakt, bl a med min pappa och det känns så bra att veta att allt är ok även på andra sidan! :o)

Ha en skön söndag!