torsdag, januari 01, 2009

Nyårslöften, fast jag inte skulle...

Köpstopp ett år, nej inget för mig, men jag lovar och svär härmed dyrt och heligt att från och med nu ska inget onödigt, spontanshoppande ske på ett tag. Och maten ska jag rent av försöka planera.
Banta då, ja det kanske vore en god idé! Men jag får väl dra igång det på onsdag då. Efter T-håla och helgen som återstår, finns en hel del choklad kvar i askarna och vin måste man ju få dricka något glas till av. Men från onsdag blir det powerwalk, träningscykel och nyttig mat som gäller, hoppas bara jag kommer ihåg det.
Det där med sminket som jag skrev igår, mer läppglans åt folket och tjockare lager mascara, en klippning av håret ska jag försöka få till under januari så är jag snart i hamn med det.
Sen det som nog är det jobbigaste måstet under detta nya år, jag ska rensa ur. En gång för alla måste jag sälja tvillingvagnen och en blå garderob, ta itu med killarnas rum och bort med alla bebissaker.

Ja det blev en nyårslöfteslista iallafall. Sen får jag väl antagligen skriva nästa nyår att jag inte genomfört ett skit av den men det får vi väl ta då...

1 kommentar:

Anna sa...

Gott nytt år till dig och din familj också. Trevligt att du tittade in på min sida! Ha det bra! Anna