tisdag, januari 27, 2009

Börjar med en bild på moi, det är ju min blogg alltså bestämmer jag hur många bilder på min själv som ska visas här :)!
Sovande Simon, hittades på golvet när jag kom hem från jobbet igår. Han bars in i sängen, direkt och sov gott vidare.

Så här roligt är det att fotas med morsan!

Och så här lite gillar vi båda blixten.
Mitt ena spelfantast...

Jag och träningscykeln tillsammans på bild, nu borde vi bara tillbringa mer tid tillsamman i verkligheten också, hon ser ut att behöva det...

Och en Felle med morsa på bild.

Även han älskar att spela, playstation 3, ska inte nämna vilket spel!

Glad tjej!

På dansen, prima ballerinor eller ett gäng elefanter, ja vi får vänta till uppvisningen och se.

Härliga tjejer!

Och här syns även fotografen på en bild :)!

En tjej till!

1 kommentar:

Mamma R sa...

Härligt med en massa bilder att gotta sig åt! Men en liten fråga: Vilka är de glada tjejerna - om man bortser från Thillan?