torsdag, januari 08, 2009

Ännu en dag har gått och jag ska snart få krypa ner i sängen och sova. Det har varit en bra dag till viss del och en mindre bra dag i andra perspektiv. Men mina feelings säger ändå att det varit mest en bra dag. Har suttit en timme tryckt mot ett element och läst en helt okej bok i kväll, Simon har suttit i mitt knä och myst och Felix en meter ifrån mig och spelat spel, det är kvalitetstid. En ny cd låg i brevlådan, Anna Ternheim Leaving on a mayday, den är bra. Kommer få följa med ut i bilen nu och byta ut Enyas julskiva som spelats om och om nu sen innan jul.
Konstigt hur man ibland kommer att tänka på personer och inte riktigt kan släppa tanken. Jag har haft Orvar i huvudet, Orvar från Filmkrönikan. Tur att Tobbe alltid har koll på namn på människor så han kunde hjälpa mig komma på vem det var jag var ute efter när jag beskrev honom igår, en man med långt hår i tofs!

Inga kommentarer: