onsdag, januari 21, 2009

Så sant, detta var nog något av det bästa jag sett på länge i en blogg, syftar på den stora stenen. Att sen denna människa har en fantastisk styrka, att få vardagen att gå vidare trots det han varit med om är häpnadsväckande. Läs själv Singelpappas blogg.

Här är det inte tjolahej tjolahopp, fick indikationer på att ett migränanfall var på väg strax innan fem ikväll. Tog direkt Eeze och la mig på sängen i ett mörkt rum. Min första reaktion, alltid, när jag känner migränen komma är att jag ska sätta mig i fåtöljen med en god bok och läsa, men det är liksom rätt kört då min migrän är sån att jag inte ser ett skit på en lång stund. Hela synfältet är täckt av något och hela hjärnan är luddig, jag kan inte tänka, inte tala och mår illa. Ikväll vände det nästan direkt, men talproblemet kvarstod och illamåendet har kommit tillbaka nu. Hoppas en god natts sömn gör sitt. Annars har dagen varit riktigt bra, har varit iväg och storhandlat, slängt massa papper och kartonger, bakat, städat ur kylskåpet, bytt ett par trasiga lampor här hemma mm, hmm kanske inte så konstigt att jag fick migrän... Imorgon börjar jag åtta med möööte!

Inga kommentarer: