lördag, januari 10, 2009

Äntligen sitter jag ner en stund. Jag har faktiskt genomfört nästan alla projekt jag påbörjat, fast vissa gick liksom inte som jag tänkt mig. Ska surfa lite på blocket och se vad jag kan sälja en tvillingvagn och en mamutgarderob för. De blev liksom över och jag kan inte knöka in dem nånstans. Men en väldans massa skräp blev det i en stor hög, som ska bort!

Vad jag och Simon köpte på Ikea, inte så mycket faktiskt. Ett skrivbord till killarna och en lådhurts till mig, glas, tallrikar, batterier och glödlampor, lördagsgodis, inslagspapper, det var nog faktiskt allt. Just det ja en lååång sån där hylla att ställa tavlor på, den kommer bli görbra när vi får upp den nångång i november eller så.

Såg Stjärnorna på slottet ikväll, det var ett bra avsnitt. Jag gillar Gardell! Och jag gillar Loffe.

1 kommentar:

Mamma R sa...

Jaså, ingen ny skål då? ;-) Jag trodde att det var en av anledningarna till IKEA besöket? Men de hade kanske ingen bra. Eller så glömde ni titta efter det och måste åka dit snaaaart igen? :-)