söndag, november 29, 2009

Varför är det så tråkigt att betala de egna räkningarna varje månad, när jag snabbt och effektiv dagligen betalar massa andra människors räkningar? Varför går det inte lika snabbt och effektivt med mina? Nåja, månadens högre matematik är uträknad, klar, överförd och placerad. Nu är det många veckor kvar till nästa hög. Kanske man borde skaffa sig ett effektivare system, typ mappar man sorterar in rätt räkningar i med en gång, Privat, Företag, Något Annat... Det är så jäkla enkelt att få det att låta smidigt när jag föreläser för folk om det, för andra. Men Det Är Så Tråkigt Att Ta Itu Med!!!
Trött, somnade här framför datorn för en stund sen men lyckades pigga på mig igen. Nu sovdags! Fast jag borde besöka FK och rapportera FP först. Så jag får lite mer pengar att plussa och minusa med, överföra hit och dit bland alla konton och banker...*not funny*

Inga kommentarer: