torsdag, november 12, 2009

Foton från helgen och idag. Se plåstret, vad gör man inte för att motverka hunger, trötthet, ont osv. Sätt på ett plåster och allt ordnar sig.
Skulle också behöva ett plåster, extra plus om det fixar bort övervikt, påsar under ögonen och den konstanta yrignessheten(va fasiken är det för ord jag letar efter...).
Sjukkillen, feberheta kinder. Letar efter termometern och Alvedonet.
Helgen, naturhistoriska, Simon.
Och även här ett plåster som hjälper mot det mesta.
Tobbe ser ut som han önskar han var någon annanstans.
Gggrrrrr...

1 kommentar:

Mamma R sa...

Översänder termometer och Alvedon. Plåster är magiska saker, likaså sprutor (tro det eller ej). Skulle tappa ett knä med misstänkt vätska i. Kom inget. Var säker på att jag låg rätt. Skulle precis säga till pat att jag inte kunde hjälpa med svullnaden när han sa "nu känns det mycket bättre! Titta, nu kan jag böja och sträcka" Jag hade inte gjort någonting! Sitter hemma och pluggar gamla AT-tentor. Går framåt men är DRYGT!!