onsdag, november 25, 2009

Ljus tillverkade till mormor, julklappspyssel av små killar.
Jag imponerade stort på min dotter ikväll när jag plockade fram virknål och garn jag köpt idag. Nu ska jag lära mig virka jag också! Började lite smått med en mössa till nyaste Pet shopen. Visst är hon fin, visst blir man lite impad ;)!
Huvudsaker är ju att dotter blir nöjd. Hon pratade om att ta med till skolan och alla kommer tycka att jag är bäst...
Bild innan helgens uppträde i Väsby. Små karameller på bilden.

3 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Åh, vad du kan.
Skoj, skoj.
När ska vi ha virkjunta?

Funderar på att ha Emil kalas nästa helg.
Inte denna alltså.
Hur ser det ut för er då?

Nenny sa...

Jag tror det är handbollsmatch, men det hindrar ju inte. Återkom med dag och tid så får vi se!

Linda sa...

Ååååh, våfflat hår! Flashback! Jag minns våffling, tajts, stora tröjor och platta pumps...

Som en modern kopia av dig :-D