lördag, november 21, 2009

Hunnit med idag, massor! Jag har två sjuklingar här hemma, nyförkylda. Men vi har varit på Företagsvaruhuset i Väsby och shoppat julchokladen, Coop och shoppat lördagsgodiset, sista gången på dansen, städning, tvagning av barn, tvätt och stryka, jag har börjat stryka tvätten, utebelysningen är på plats och säkert nått mer. Nu sätter jag mig ner, för första gången idag och tar det lugnt. Jag minns hur jag längtade efter den här stunden när jag placerade killarna i duschen vid sextiden nu i kväll, det är ett par timmar sen... Julpysslandet har förresten tagit fart på allvar också! Men det är hemlisar som pysslas så det kan jag inte skriva. Fotat för julkort har jag med gjort, men jag vet inte om det blev så bra. Ingen ville vara med och två av tre har minst 38 grader feber så då ser man inte lycklig ut. Vi hoppas på snabba tillfrisknanden och inte någon knorrinfluensa. *vi är friska, vi är friska, vi är friska*

Inga kommentarer: