lördag, november 14, 2009

Dags att gå och lägga sig. Har slösurfat en stund och konstaterat att jag gillar inte produkter från RICE, i alla fall inte jättemycket. Läste i en blogg att julsaker därifrån skulle vara underbara men nej. Däremot _måste_ jag ta en titt på Lovisas julsaker från Cult Design. Jag gillar allt hon skapar! Glöggmuggarna får lätt plats i mina överfulla skåp. Vad mer då, jo den enda låten som spelats det senaste dygnet är Someone new - Eskobar, Mariette och va han nu heter gjorde den helt okej igår på Idol men jag lyssnar som sagt på Eskobars version. Host, host, hostar fortfarande men för att vara hosta är den helt hanterlig. Slutar när jag går och lägger mig, hostmedicin funkar hyffsat förutom när jag sitter här vid datorn. Det händer dock inte så mycket i bloggvärlden så jag behöver inte sitta så länge... Go Natt!

2 kommentarer:

Mamma R sa...

Svar på din fråga: M och J är inte vaccinerade. De ska gå och köa på VC imorgon, då vaccineras små barn 6 mån-3 år + en förälder på öppen vaccinationsmottagning.
Jag tillhör ju sjukvårdspersonal vet du... :-)

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack