söndag, november 01, 2009

Matta eller inte matta, det är frågan?! Jag gillar inte mattor, men det är ju varmt och gött om fötterna med en matta. Får fundera lite till... Undra om jag på onsdag kanske kan göra allt det där jag hade tänkt mig förra onsdagen. Imorgon är det back to school och dagis. Jo barnen längtar faktiskt, och jag med. Men det är bra skönt att vara ledig. Har shoppat med thilla idag, hon behövde helt plötsligt en ny vinterjacka och vi hittade en på Stadium, och en söt liten typ fuskpäls-kort-kappa blev det också från Lindex och jeans på HM. Julpyssel på Panduro.

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Jag är en "inte-matta-människa".

Vi har bara en enda och det är en absolut nödvändig historia i hallen - den suger upp snöslask och annat blött så bra.

Annars är vi helt och hållet mattfria... D är inte lika förtjust som jag. Han vill ha det mjukt och varmt om fötterna.

Jag vill ha det lättstädat och otjafsigt, liksom... Lite avskalat. Ja. Bra.

Mamma R sa...

Samma här. Inga mattor som blir skitiga och eländiga. Hellre lättstädat och lite "avskalat" då.

ärliga jackor. När jag såg den översta, svarta, luddiga saken tänke jag bara "kattklor"! En katt skulle kunna ha mycket kul med den och ge den ett helt nytt (men mindre fördelaktigt) utseende om den fick chansen. Hehe. Håll kisse borta!