måndag, oktober 27, 2008

Varför kan jag inte bara ta det lugnt en dag ;). Nej det krävs projekt för att jag ska ha kul, helt klart! Idag drog jag igång projekt måla om rummet jag sover i här hos mamma. Så det var stan på förmiddagen, Coop Forum vid lunch och hem och laga middag och sen målning resten av dagen. Det blev så fint, fast jag har förståss inte sett det i dagsljus än... Men bilder får väl komma sen. Har bytt gardiner och pyntat lite, ska hänga upp något på väggarna också.

Barnen har fått nya skor alla tre och lilla fröken fick ett sött hjärta i halsband. Imorgon blir det nog en lugnare dag, ska hälsa på min morbror, lilla fröken ska leka med granntjejen och så ska vi till City Gross (igen) och jag vill plocka äpplen som verkar finnas massor av här i trädgården, fota lite!

1 kommentar:

A home far away sa...

Wow vilken energi du har, jag blir matt bara jag läser om dina projekt:-

Ha en fin dag
//Gunilla i Singapore