onsdag, oktober 29, 2008

I morgon bitti bär det av hemåt för mig och barnen. Så ikväll är det ihopplock, packning och städning som gäller för oss. Har varit iväg en tur idag igen och handlat lite nödvändigt och lite onödigt :). Jag har fått massa fina presenter av mamma, vaser, ljusstakar, halsband, smink, hudkrämer mm och barnen har fått leksaker. Nästan lilla julafton. Rummet är klart, blev en bilmatta från Ikea som matta därinne, passar ju bra när man har massa grabbar i familjen. Såg förresten Sex and the city filmen igårkväll. Den var helt okej, jag gillade den faktiskt.

Har läst en jättebra bok också som jag måste nämna, Marley och jag av John Grogan. Handlar om en hund och hans familj. Riktig må-bra-bok, jag älskade boken från första sidan till sista. Nu tror jag att det blir Gunillas man försvann eftersom jag läst om den på en annan blogg och den iofs inte fick så bra omdöme...

Inga kommentarer: