måndag, oktober 20, 2008

Måndag och en arbetsdag till avklarad. Rätt så kul dag även om lunchen bestod av illröd kyckling som skulle vara illröd. Åt på en thairestaurang brevid jobbet och det var nog en av de sämre måltider jag intagit där. Var liksom sötsliskigt och inte mumsigt alls och så färgen på det som gjorde att maten såg lite giftig ut. Efter jobbet en tur till Stinsen och hämtade ett paket på Lindex, strumpor, trosor och en bh. Helt okej inköp, fast bh:n förminskar brösten en hel kupa och just nu vill jag ju inte ha mindre bröst, jag vill ha större. Ska göra 100 sit ups ikväll och minst 10 armhävningar innan jag får gå och lägga. Då kanske de börjar träda fram igen. Tobbe hade lagat mat till oss alla ikväll, kors i taket, han grillade hamburgare - ute, och det var hur gott som helst. Till det en öl, mmm. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, just nu är det Dödergök av Katarina Wennstam som ligger vid sängen, den är bra men går tyvärr väldigt fort att läsa.

Inga kommentarer: