onsdag, oktober 22, 2008

Den här filmsnutten om att sätta ihop en byrå från Ikea är helt underbar! Från och med nu anser jag mig själv och kanske även resten av Sveriges befolkning lite mer smarta än resten av jordens befolkning, för vad är egentligen problemet? Ikea har perfekta beskrivningar, när jag har köpt (merparten av våra möbler) möbler från dem har aldrig något saknats. En gång var en dörr skadad och jag åkte tillbaka och bytte, inga problem! Att hämta nya skruvar till gamla saker, inte heller några problem och kostar ett par kronor, perfekt!!! Jag älskar Ikea!!!

3 kommentarer:

Mamma R sa...

Ha ha ha! Den var bra! Fnissade hejdlöst åt hans galenskap. Särskilt när hans fru sa åt honom att byta plats på den omålade och svarta brädan... Modig tjej!! :-)

Anonym sa...

Jag var orolig för att han skulle få en hjärnblödning eller nå´t! Men byrån var skitsnygg när den väl var färdigmonterad..
//Pia
www.anjocapi.blogg.se

Nenny sa...

Ja oslagbart det där med brädan, kan känna hans frustration över den jäkla ikeakonstruktionen, gillade när han mumlade om sin B o D skruvapparat också som inte funkade. Men visst blev den fin ja.